Hej och hå gott folk!

Ruggigt aktiv uppdatering om jag får säga min mening, hohoo.

I torsdags kom brorsi och åt middag här och sedan åkte vi vidare upp till stugan där våra päron befann sig. Det blev en urmysig helg med promenader, spel, slappande, god mat, bad och grävande. Har fortfarande träningsvärk i benen från att jag och Matte grävde, kräjsi!

Har precis tagit en kalldusch, skönare finns inte under varma dagar som dessa. Innan det körde jag ett rätt intensivt träningspass och det + bastulägenhet = dränkt Johanna! Men men, det känns i alla fall bra nu efter duschen, wiho!

Ska ta tag i disken nu, sen laga mat och därefter blir det kvällspass på Konsum, med annat namn Bastujobbet. Bleeeh vad det är varmt där. Tur mjölk- och fruktkylen finns så man kan gå in där och svalka sig, hoho.

Ne ne, nu blir det diskning, oooh, lovely skoj det juh!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Du uppdaterar inte ofta nu ser jag ;) Puss på dig :)

2010-07-21 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback