Brabrabra helg :)

Mycket mycket bra helg :)

I fredags åkte jag, Fia och Sandra ut till Engeltofta och solade och badade hela dagen. Himla mysigt det! Kvällen blev lugn med film och så bara.

I lördags tog jag, Anders, Fia och Sandra bilen till Ockelbo och gick på marknad. Väldigt trevligt, förutom att man smälte bort i värmen. Men det var skoj ändå :) Sen satte vi oss i bastubilen och åkte tillbaka till Gävle. Där satte vi oss på Brända Bocken och drack öl, hihi. Väääldigt mysigt. Därefter åkte vi hem till oss, åt middag på balkongen och sedan spelade vi kubb i några timmar och kvällen avslutades med lite xbox-spelande. Summering: Tokmysig dag och kväll!!

Söndagen blev lugn. Promenad, segande och film. Me like!

Idag har jag varit på Jula och köpt en fläkt,
hoho, så nu kanske det kan bli lite svalare när man ska sova, woo! Fast först måste jag klura ut hur fläkten monteras ihop, har försökt ett tag nu, men det gååååår inte, kom och hjälp mig, någon??

Yes yes, nu ska jag återgå till balkongen och min bok :) Hejochhåå hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback