Vidriga hundägare i Andersberg!

Tog en promenad på för middagen till bland annat BilTema och Hemtex och jag kan inte bli annat än äcklad när jag går längs vägarna. Hur svårt kan det vara att plocka upp skiten efter hundjäkeln? Inte nog med allt piss som syns, ja man måste stå ut med hundskit i princip överallt. Jaja, onödigt att irritera sig över det, men ändå? Hur svårt kan det vara?

Yeye, på BilTema blev det bland annat ett vattenpass så vi kan få upp våra hyllor och på Hemtex köpte jag lite ljusstakar. Annars idag har jag bara tagit det lugnt, kollat Desperata bland annat och nyss packade jag upp två kartonger med finglas och prydnader. Plockade även undan alla julgrejer. Lite småtråkigt det, men ska ändå försöka få upp alla andra prydnader snart. Känns dock som man skulle vilja ha lite fler hyller att ställa allt på. Har hittat en fin hylla på Ikea som jag hoppas att Anders också tycker om och att vi kan köpa den så snart som möjligt!

Igår var vi till Jysk och köpte en soffa som vi får om ca 2 veckor och vi köpte även lite lådor och en tvättkorg/låda som vi har i badrummet. Blev hur fint som helst!

Anders har varit och jobbat idag,
men kommer nog hem när som helst nu. Skönt! Så tråkigt att vara hemma själv!

Yesyes, ska nog ta och fixa lite nu med prydnaderna
och även plantera om en blomma, så hej då på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback