Uppdateringarna väller in ser jag

Har inte direkt någon ork för att skriva så detta får bli kort.

Igår stod en pluggdag på schemat, men började den med att gå en sväng till gavlegårdarna för att lämna in nycklarna till gamla lägenheten, sen gick jag hem och letade fram kurslitteraturen och skulle sätta igång. Öppnade ett dokument och skrev rubriken. Ja, så långt kom jag med pluggandet igår. Fixade istället gardinerna till vardagsrummet och plockade upp några kartonger. Fin pluggdag!

Även idag stod plugg på schemat.
Gick upp tidigt och satte igång. Skrev i alla fall några meningar, sen bestämde jag mig för att cykla till Biltema. Ujuj, det var inte speciellt skönt att cykla i den här kylan, så det blev cykla, gå, cykla, gå.. osv.. Därefter kom jag hem och glodde tv och efter lunch kom P över och fikade och färgade mitt hår. Försökte ta en bild för att lägga upp här, men de blev så grymt fula och visade inte alls den rätta färgen. Rött är det i alla fall och me like! Fin pluggdag idag också!

Resterande pluggdag spenderades framför tvn,
mycket underhållande! Jag undrar när min hjärna ska komma tillbaka från sitt jullov!

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback