Träning - plugg - laxmiddag

Lite plugg på morgonen, sedan blev det träning med Erika. Det var skönt, men jobbigt. Kände att jag inte hade ätit tillräckligt innan. Men men, träning blev det i alla fall.

På tal om träning så var träningen i fredags grym. Den brukar alltid vara grym med den ledaren, men det var ännu bättre i fredags för jag hade grym energi och kände mig stark. Kände endorfinerna pumpa speciellt vid en låt. Tusan vilken härlig känsla!

Efter lunchen idag kände jag mig så grymt less på pluggandet och jag kände att jag inte kom någon vart, men sen efter ett tag fick jag nån spurt och jag skrev massor. Blev säkert skit, men det är någonting i alla fall, haha.

Åh, måste berätta om vad vi åt till middag igår
för det var så gott. Vi gjorde lax i ugnen (och det var nog den godaste laxen vi gjort, har aldrig fått till den så god själva) och gjorde egna tortillabröd. Hade på sallad, gurka, lök och gräslökssås. Ooh så gott det var! Godaste vi ätit på länge!


Kanske inte ser så gott ut på bild, men det kan jag lova att det var!

Kommentarer
Postat av: mommi

ser jättegott ut

2010-01-18 @ 19:55:22
Postat av: Johanna

och det var det :-D

Postat av: Papsi

Ska bli gott att få provsmaka :-)

2010-01-19 @ 07:36:15
Postat av: Johanna

haha visst :D kom hit då!

2010-01-19 @ 08:18:42
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback