Tjoho!

Noll motivation till någonting för tillfället. Men jag och Elin har i alla fall pluggat på och snart fått 2 uppgifter klara. Idag ska en av dem redovisas, jippiyey. Blir till att sitta och plugga inför nästa redovisning imorgon också och veckan därpå måste jag ge järnet med de individuella uppgifterna, blöh.

I helgen var jag och Anders i alla fall hemma i Stockholm,
jag hos min family och han hos sin kompis. Jag hade det mys med filmer och bowling, superskön helg.

Yes, annars här hemma så har vi fått lite mer iordning, har köpt ett nytt soffbord, 2 sängbord och en hallampa. Igår diskuterade vi även vart vi ska sätta upp alla tavlor och några kom vi fram till. Svåraste rummet är vardagsrummet, hehe, så vi får se hur det kommer bli där inne.

Nepp nepp, nu måste jag ta och läsa på lite vad jag ska säga på redovisningen, såå, tjooheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback