Plugg & träningsvärk!

Sitter för tillfället och kämpar med det sista på examinationsuppgiften och de andra uppgifterna och det har jag gjort av och till sen kvart över sju imorse. Känns som det aldrig tar slut och som att det inte blir rätt det jag gör. Men snart tror jag nog ändå att jag ger upp och så får vi helt enkelt se hur det går med detta.

Idag har jag grym träningsvärk i armarna och lite i benen från gymmet igår. Skönt att känna att man gjort något! Ikväll blir det dessutom ragga och det längtar jag grymt mycket efter! Ska bli spännande att se vad vi kommer få göra för dans den här terminen. Wiho!

Jag längtar tills imorgon klockan 16.00
eftersom kursen då är över! Wohoo! Och därefter vid 17 blir det träning. Lovely!

I helgen händer nog inte så tokmycket direkt. Blir en sväng till Ikea för att köpa en hylla på lördagen och på söndag ska vi tvätta. Yepp, det är det vi har planerat. Justeee, städa har jag nog tänkt göra också. Det behövs VERKLIGEN! Vi har inte städat sen vi flyttade in, hohoho, men har ju inte direkt känt behovet av det än eftersom det varit så stökigt med kartonger hit och dit heller.

Yesyes, åter till pluggandet! TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback