Härliga helg

Igår blev det till att läsa hela dagen. Yepp, läste ut en hel bok på en dag. Rätt bra gjort måste jag säga. Skrev dessutom anteckningar om varje kapitel. Yepp yepp, dukigt Johanna. På kvällen var det ragga och det var kul som vanligt och grymt jobbigt.

Idag har jag inte gjort så jättemycket än. Har städat lite, dammat och dammsugit. Tagit en promenad till bolaget och maxi och nu sitter jag här. Ska strax ta och träna lite. Köra lite situps, armhävningar, hantlar, osv. Duktigt duktigt!

Ikväll blir det party party. Tjejorna kommer över till oss på förfest och därefter blir det kåren. Kommer bli grymt skoj det!

Imorgon kommer mamma, pappa och mormor och det längtar jag väldigt mycket till, hihi.

Nää, dags för lite träning med rockklassiker på högsta volym, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback