Ett inlägg (nähä?)

Snacka om otur Anders bror hade igår. Först pajar bilen så Anders får åka och hämta dem, sedan när de kommer hit och han ska pumpa upp sin madrass, ja då visar det sig att det är hål i madrassen. Vi limmar lite och tejpar och hoppas på det bästa. Därefter råkar han ha ner en ljusstake stackarn. Tråkigt att den gick sönder, men tyckte så synd om honom. Kan det blir värre liksom? På natten sen hade luften gått ur madrassen också så han och Elliot hade tydligen sovit på vår lilla soffa. Kul, verkligen! Hade inte gått så bra med bilen idag på verkstaden heller så han fick hyra en bil och lämna kvar den i Söderhamn.

Jao, annars idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Ute och gått en sväng, förbi Hemtex bland annat för att köpa en ny ljusstake, men självklart fanns inte just den storleken som gick sönder, utan de andra storlekarna fanns såklart.. mycket tråkigt!
Har därefter försökt läsa, men det är som att böckerna är låsta med en nyckel jag inte kan hitta för jag kan verkligen inte öppna de. Hohoho.

Imorgon åker vi till Stockholm. Ska bli mys att få träffa familjen :)

Nu ska jag kolla vidare på The Break-up, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback