En rubrik

Gick upp samtidigt med Anders imorse och gick tillsammans till stan sen. Anders till tåget och jag till gymmet. Träffade Elin där och så gymmade vi ett tag. Det var riktigt skönt idag! Sedan blev det en promenad hem också.

Därefter har jag tagit det lugnt framför tvn, satt upp lite fler tavlor, vikt tvätt och nu har jag bröd inne i ugnen. Får hoppas att det blir gott :)

Igår gick det inge vidare för mig när jag skulle göra potatisgratäng. Det rann över så att det brändes i ugnen, jag brände mig och det blev lite rökigt, hoho. Kändes som allt skulle gå fel, MEN gratängen blev i alla fall god, tro det eller ej, haha.


Kommentarer
Postat av: moms

tur den blev god iallafall

2010-01-27 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback