Detta underhåller vi oss med i skolan:


(Klickbara bilder på mig och Erika som feta, hohoho)

I fredags hade vi, som avslutning på kursen, en manifestation om hälsa. Där bjöd vi in lärare och elever och de fick läsa budskap och se lite redovisningar. Jag, Erika, Elin och Camilla satt i små utrymmen där vi visade hur dåligt det kan gå om man inte rör på sig och äter massa onyttigt. Jag och Erika var feta och satt i en soffa och glodde tv med massa öl, snus och onyttigheter runt om oss. På väggarna bakom oss fanns lappar med symptom man kan riskera att få. Elin och Camilla var i ett annat utrymme och var nyttiga och tränade och hade lappar med symptom man får om man rör på sig och äter rätt. Hoho, det var riktigt skoj, men synd att så få kom och kollade på det.

Yesyes! På onsdag börjar nästa kurs och det ska bli spännande att se vad det är för något. Den heter i alla fall Samhälle och lärande ur ett hälsoperspektiv och det låter intressant. Yes, så vi får se på onsdag vad kursen innebär.

Annars idag blir det träning på eftermiddagen.
Blir lite aerobics så hoppas det blir skoj.

Även fast vi precis haft helg så sitter jag nu och längtar till nästa. På fredag blir det förfest här hos mig och Anders och sedan drar vi vidare till kåren. Hoppas det blir skoj det, hihi. Sen på lördag kommer mamma, pappa, mormor och Matte(?) på middag och för att se lägenheten. Ska bli himla mysigt det :)

Nu ska jag ta och sätta upp lite fler tavlor i vardagrummet, wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback