Börjar bli fint :)

Igår åkte vi till Valbo för att först gå på Ikea och leta bokhylla. Hittade en som vi kollat på innan, en byrå och en hylla för dvd-filmer och spel. Därefter åkte vi och hyrde släp och åkte tillbaka till Valbo för att hämta vår nya soffa. Kan säga att det inte direkt var någon lätt match att få in soffan i lägenheten. Jag var i princip död efter det. Men men, det var det värt för nu är det tokfint. Min lördagskvällssyssla blev igår att montera ihop hyllorna och byrån. Var väl klar runt elva eller så, hoho. Men ooh, så nöjd jag är. Nu ska vi bara få upp lite tavlor och hyllor. Wihoo!

Har idag fixat lite i lägenheten, fått upp lite prydnader och sådära och nu ska jag ta och dammsuga och städa vidare. Klockan fyra ska vi dessutom tvätta. Ohh, rolig dag, höhöh!

Kommentarer
Postat av: sandra

ska bli så kul att se :D

Postat av: Johanna

Hihihi :D

2010-01-24 @ 16:51:57
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: mams

längtar till lördag

2010-01-24 @ 17:36:38
Postat av: Johanna

Det gör jag också :)

2010-01-24 @ 18:11:38
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback