Skippar rubriken den här gången

Igår blev det plugg med Erika nästan hela dagen. Därefter tog jag en sväng till gymmet med Elin innan jag sedan skulle på dansen. Något skakis i benen efter att ha tränat ben på gymmet och sedan dansstilen ragga då man har benen böjda hela tiden, hoho. Men skoj var det och skönt kändes det efteråt.

Nu ska jag ta tag i pluggandet och försöka få så mycket gjort som möjligt innan lunch. Därefter blir det till att städa och sedan iväg och möta Carro vid tåget.

Känner på mig att det kommer bli en grymt rolig helg med lilla Linis här.
Först när hon kommer ska jag och P dra med henne på ett medelpass, hihi, ska bli riktigt skoj det. Sedan har vi tänkt hyra film och se här. På lördag har vi planer på att gå ut och dansa, wiho. Det var länge sen med Carro :)

Yesyes, nu ropar mitt PM 3 på mig så nu måste jag sätta igång innan det blir riktigt argt! TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback