RUBRIK

Sitter för tillfället och kollar på Top Chef. Är vrålhungrig och man blir väl något hungrigare av att titta på det, hoho. Men men, vi ska väl strax börja med maten och idag blir det hemmagjorda hamburgare, mums!

Redovisning i skolan idag och det gick väl okej.
La inte ner så mycket energi på mitt framträdande, så det fick liksom gå som det går och det gick, hoho. Till nästa redovisning ska jag lägga ner mer energi, så det så.

Ja, annars då? Igår blev det en långpromenad med Erika efter lunch och det var riktigt mysigt. Solen sken och skönt att gå och prata av sig lite, hihi. Därefter bakade jag bröd och kokade TOMTEGRÖT, wiho. Sen på kvällen blev det film- och popcornmys med Persson. Vi såg 2012 som ingen av oss hade sett innan. Den var helt okej.

Yes, nä nu är jag sugen på hamburgare, oh, så gott det ska bli, så nu säger vi hejdå för den här gången, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback