Progress

Har cirka en sida kvar att skriva på mitt sista PM. Så jag känner mig grymt lugn, himla skönt det. Borde helt klart lyckas bli klar imorgon. Lovely!

Helgen har varit helt okej. Filmmys i fredags med P, Carro & Nara. Vi såg "I love you man" och den var grymt rolig, haha. Många skrattattacker kan jag lova! På lördagen blev det först en sväng på stan, sedan på kvällen förfest hos P och sedan Heartbreak. Mycket rolig kväll, sämre avslut bara. Men så kan det vara, tyvärr.



Söndagen spenderades i soffan framför tvn. Skönt skönt. Fast var duktig och skrev en halv sida på mitt PM också. Stolt, hoho.

Idag har jag suttit med mitt PM,
men även tagit det lugnt. Ikväll blir det till att testa ett nytt pass på friskis, dansafro blir det. Ska bli grymt spännande att se hur det är. Det är i alla fall väldigt populärt eftersom platserna gick åt på 10 minuter när de släpptes. Så rätt höga förhoppningar har jag nog allt.

Yesyes, åter till pluggandet
och sedan top model och matlagning. TJOHEJ!

Kommentarer
Postat av: Bobby

NaraAaaAaAaAaaa :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback