Plugg&träning - så lyder även dagens rubrik

Imorse drog jag med Anders till gymmet vid åtta där vi även träffade Elin. Grymt skönt träningspass och jag vill dit snart igen. Passet igår var även det grymt skönt. Det kändes mycket bättre än förra veckan och jag kan nog vänja mig med detta pass också, speciellt eftersom det är mycket bra musik.

Efter träningen blev det hem och duscha och sedan över till Erika för plugg.
Kände ett riktigt flyt när jag var där och skrev väldigt mycket, och till och med en del som kändes bra skrivet, woho! Inte ofta jag känner så, hoho. Flytet avtog dock när jag kom hem sen, men jag kämpar vidare för det. Endast en sida till att skriva så detta ska jag greja, så det så.

Ehm ehm, ja nu har jag inte så mycket mer att skriva, så jag tror nog jag får sätta punkt här, PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback