Hello hello!

Hade en grymt skoj fredagskväll måste jag verkligen säga! Först var det förfest hemma hos Elin där det blev twister- och kortspelande, grymt skoj. Därefter begav vi oss till HeartBreak. Dans dans dans och lite Linda Bengtzing tittande/lyssnande, hoho. Riktigt lyckad kväll med grymt sällskap! <3

Lördagen blev en segdag framför tvn, hoho.
På kvällen kom Nara över och vi tittade Melodifestivalen (som sög) och Dum&Dummare. Mysigt det med!

På förmiddagen idag knackade det på dörren och vi fick en blomsterbukett levererat från min underbara familj. Superfina tulpaner, hihi! STORT TACK FAMILJEN!


Därefter tog jag och Anders en supermysig långpromenad upp till Hemlingby och runt där. Solen lyste på en klarblå himmel och den riktigt värmde i ansiktet. Hur underbart som helst!

Kommentarer
Postat av: mammi

Härligt med fint väder vi har haft det grått och tråkigt

2010-02-14 @ 17:35:22
Postat av: Johanna

Tråkigt väder hoppas jag bara och inte tråkigt annars? :)

Postat av: Tårtbit

Se upp, värsta ninjan som smyget upp bakom dej!

2010-02-21 @ 13:14:28
Postat av: Fia

haha snygg bild:P

2010-02-21 @ 16:09:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jagfia
Postat av: Johanna

Tårtbit: Yes, min ninja :D hoho! Vem är du btw? :)



Fia: Jamenvisst är den :D haha!

2010-02-22 @ 15:42:59
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback