Hejhejhallå uppdatering!

Idag är det söndag om ni inte visste det. Helgen har svischat förbi i en väldans fart, även fast jag inte gjort speciellt mycket. Anders har varit i Östersund på dop så jag har varit själv hemma. Lite halvtråkigt det måste jag säga.

I fredags blev det plugg med Erika på dagen,
därefter, hmm.. vet jag inte riktigt vad jag gjorde, hoho. Men på kvällen var jag över till Erika och hjälpte henne sätta ihop deras nya tv-bord. Hihi, det var skojsigt och väldigt fint blev det.

I lördags var jag på stan med Persson och shoppade runt lite. Kom hem något fattigare, hoho. Det går ju inte att låta bli. Men det blev i alla fall en sak som jag behövde.. ett par nya jeans, wiho. Sedan damp det ner ett halsband, armband och lite strumpbyxor och strumpor som jag hittade på rea. Ja resterande av dagen blev det lugnt framför datorn och tvn. Kollade på Big Mommas House, sedan Melodifestivalen.. hmpf.. var väl två låtar som dög; Pain of Salvation - Road Salt och Linda Pritchard - You're making me hot-hot-hot. Ja resterande var ju bara blööh. Yeye, efter meolodfestivalen kollade jag filmen The Ugly Truth och den var riktigt skoj den, hihi. Sedan blev det spikmattan som jag somnade på.

Nu ska jag ta tag i boken Hälsopedagogik
och försöka läsa klart den. TJOHEJ!

"Den som idag inte avsätter tid för fysisk aktivitet, måste i framtiden avsätta tid för sjukdom" - Edward Stanley

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback