Gårdagen

Igår var jag uppe med tuppen och tvättade och läste. Otroligt roligt, hoho.

På eftermiddagen blev det skojigare i alla fall. Elin fyllde år så vi var och bowlade i två timmar. Riktigt skoj var det. Till en början gick det tokdåligt för mig, vet inte alls vad jag höll på med. Men efter ett tag blev det ändring på det och jag gick hem med 5 strikes, hoho.

Efter middagen drog jag och Erika på träning. Favoritledaren med nytt pass. Vi var inte helimponerade av hans nya pass, men grym musik var det i alla fall. Hela två Nickelback-låtar, då blir Johanna glad. Var antagligen inte så imponerade eftersom vi var kära i hans förra pass, det blir svårt att klå det om man säger så.

Yeppyepp,
dags att fortsätta läsa samtidigt som jag kollar på Våra bästa år, tjoho, hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback