Dags för en liten uppdatering.

Fredagskvällen var lyckad. Lite förfest hos oss med spelande; Med andra ord, Utan tvekan och Scene it. Skoj skoj as usual! Därefter traskade vi vidare till kåren och dansade lite och hade det kul. Rätt lugn, men lyckad kväll! Lite svårt att inte få en lyckad kväll med sällskapet man vad med :) <3

På lördagen blev det lite städande och muffinsbakande och vid tre kom mamma, pappa, Matte och mormor på besök. Vi fikade, pratade och åt middag. Och så hjälpte pappa oss att sätta upp hyllor i köket o vardagsrummet och fixa dimmer till vardagsrummet och sovrummet. Du är grym pappa, STORT TACK <3 Mycket mycket mysig dag med mina kära :)

På söndagen tog vi en promenad ner till stan
och köpte sängbordslampor. Lampor som passar mig och Anders, hihi, man trycker vart som helst på lampan och så tänds den. Lika roligt varje gång, hoho. Därefter träffade jag Persson och tog en promenad och pratade. Så mysigt och trevligt och borde göras oftare. Men imorgon kommer hon i alla fall troligtvis hit och ser på film. Mys!

Yes yes, nu ska jag ta tag i middagsfixandet. Tror det får bli köttfärssås och spagetti TUDÄJ, TJOHEJ!

Kommentarer
Postat av: sandra

lätt tummen upp!

2010-02-02 @ 12:45:39
Postat av: mammi

Tack för i lördags .

Gott och trevligt

kram mamma

2010-02-02 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback