Så har ni inte sett mig!

Helgen i Stockholm med de bästa har varit grym! Vi bilade ner i Fias bil på fredagen och på eftermiddagen bar det av in till stan och The Studio där vi plåtades. Hoho, det var en annorlunda upplevelse kan jag allt säga, men skoj var det och fina bilder fick vi alla fyra till :)


Efter plåtningen mötte vi upp Carro och drog till Medusa.
Kunde inte bli annat än en grym kväll eftersom den innehöll både grymma vänner och grym musik, wiho!


Lördagen spenderades på stan för lite shopping och på kvällen sen blev det spel. Mycket rolig kväll det med. På söndagen sen mötte vi upp Carro igen och for in till Gröna Lund för en dag där. Har aldrig varit med om så långa köer till alla attraktionerna, men det blev en rolig dag ändå. Svårt att inte ha det roligt där :)

Idag har jag träningsvärk i rumpa och lår efter min och Erikas träning igår. Hoho, me like! Idag började jag dagen med att tvätta och blev precis klar med det. Mysväder ute så får inte nå dåligt samvete för att jag degar i soffan, hoho. Men får se till att köra nå träningspass idag i alla fall. Yeye, nog från mig! Haaa deeeeeet!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Häärligt! drömmer mej till stockholm


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback