Mohombi!

Raggan i torsdags var rolig som alltid, grymt jobbigt dock, men det ska det vara! Ser fram emot nästa torsdag :)

I fredags var Anders ledig så då tog vi en rätt lång cykeltur.
Mycket mysigt, förutom att jag önskade mig en mjukare sadel mot slutet, hoho.

På kvällen drog jag, Fia och Sandra till Persson där även Carro var och Sofia anslöt sig lite senare. Gott att dricka och bästa sällskapet, I like! Senare på kvällen drog vi på oss klackarna och gick till kåren där vi dansade och hade det bra! Resten av helgen sen har varit lugn och skön. Film och xbox-spelande, hoho.

På tisdag börjar skolan igen och det känns väl lite både och,
men mest ska det bli roligt. Hoppas bara att jag inte har för höga förväntningar nu på kurserna. Fast ja, det är ju inte pedagogik, så lär ju bli bra vilket som, hoho :D

Slänger in en grym låt som spelades i fredags, woho;



Kommentarer
Postat av: Fia

Wiho! det var skoj:D


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback