Bästa uppdateraren är jag det!

Yes, det är nog jag det, hoho.

Men men, liten uppdatering nu då va.. Igår kom vi hem från en veckas road-trip som har varit hur mysig som helst, men ja, det går ju inte att ha det dåligt med världens bästa kille :)

Vi har bland annat varit ett par dagar i stugan,
därefter rullade bilen till Kil där vi campade en natt. Dagen efter blev det en tur i ett regnigt Karlstad med lite shopping. Natten spenderades sedan på camping i Årjäng och dagen efter blev det en dagstripp över till Oslo. Kul att se Oslo, men jobbigt med all tull, konstiga väganvisningar och konstiga hastigheter, haha.

Efter Oslo åkte vi till Strömstad och kikade in den staden. Solen sken och det var hur mysigt som helst. Där skulle jag kunna bo, tihi. Natten blev på en camping i Strömstad. Dagen efter åkte vi till Smögen som jag såg så fram emot. Det var såååå fint där och jag vill bostätta mig där. Alla klippor, allt vatten, så fina hus, ooh, I like.

Sen har vi sett Kungshamn, där vi även campade, och sedan Lysekil en sväng. Oh juste, innan dess var vi även i Grebbestad och den staden gillade jag också. Ja, finns det någon stad längs västkusten man inte kan gilla? Hihi.

Sista destinationen blev Göteborg där vi var på Liseberg. Superroligt att vara där, hade inte varit där sen typ jag var runt 10 eller något, hoho. Roligt roligt att åka och sen roligt att spela. Brukar aldrig ha tur med det, men jag vann hela 4 gånger :D Storvinst två gånger till och med. Wiho!

Yes, underbar vecka med Anders :) och på fredag bär det av till Stockholm med Fia, Erika och Sandra. Ska bli så grymt skoj med plåtning, utgång, shopping och Gröna Lund :D Yeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback