SOLSOLSOLSOLSOL

Sitter för tillfället och diggar massa bra partypeppmusik!
Helt lovely! Blir på tokigt bra humör, precis som det ska vara på en fredag.

För tillfället spelas Pitbull ft. Akon - Shut it down
om och om igen och halloo, självklart på högsta volym, halloo. Den är grymt skön!

Idag började dagen klockan åtta med Erika och plugg.
Därefter satte jag mig en stund i solen på balkongen och därefter tog jag och Erika en promenad till stan för att gå på ett spinmedelpass. Det var grymt skoj! Var inte direkt bästa passet, men hello, han hade en acdc-låt och då kan ju vilket pass som helst bli bra!

Blev en promenad hem sen också. Det blåser rätt mycket ute, men är så grymt skönt ändå. Därefter har jag bara slappat, glott filmen Welcome to the dollhouse, ehm och ja, har ju sett bätte filmer.

Nu blir det väl till att ta tag i disken och sen börja med maten, tudäj bjuder jag på fläskfilé med ris och kantarellsås, yummi yummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback