Silvertejp löser allt!

Precis ätit en delikat middag som var marinerade fläskkotletter, couscous och tzatziki, yummiiii!

Idag har vi bytt till sommardäck på Anders bil. Jag hjälpte till och, ooh så grym jag var, eller hur Andeeers? :D Jag "fixade" även min cykel. Stödet har suttit löst jättelänge och idag skruvade jag åt, fast det gick inge bra så jag tog till den bäst lösningen för att laga något trasigt! Silvertejp såklart!! Nu hänger stödet inte längre, fast hmm.. nu kan jag ju dock inte använda det alls.. hmm, alltid ska det vara något..

Sedan kom P hit och vi övade lite på dansen.
Vi kände att det behövdes eftersom uppvisningen börjar närma sig. Vi båda har känt att efter den hör terminen får det räcka. Det är jobbigt ibland att ha en träning som alltid är planerad, skönare att gå på friskis där det bara är till att välja när man vill träna. Men nu känner vi att det är ju så grymt roligt så det blir säkert en termin till, hoho.

Därefter tog jag och Anders en skön långpromenad och precis när vi kom in genom dörren började det regna. Ibland kan man ha riktig tur. Fast sen dök solen upp och dagen blev inte så tokig ändå.

Jaaaa, nu vet jag inte vad vi ska hitta på.
Lite spelande kanske, hihihoho. Ha en braaaa lördag allihopppppa! Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Kvinnor kan ;)

2010-04-17 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback