Plugg, städning & träning, tjoho!

Vid nio imorse befann jag mig hos Erika och ut på hennes balkong för plugg. Tokvarmt och skönt var det, till och med bikiniväder så efter lunchen tänkte jag byta om till det och sätta på mig ett par shorts. Men ja, såklart går solen i moln. Det som varit molnfritt hela morgonen, blöh blöh. Men men, det var skönt ute på balkongen ändå och vi fick en del plugg gjort men tillslut fastnade vi helt så då var det bara att ge upp.

Nu har jag precis bytt sängkläder, packat upp från helgen och plockat lite här hemma.
Ska snart ta och äta något litet och sedan bege mig iväg på träning med Erika.

Yepp yepp,
det var väl det jag hade att säga (skriva) idag.

Talk to you laaaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback