Nytt till lägenheten & lyxmiddag

Igår var jag och Anders till Valbo för att kolla på ny säng. Hittade en vi gillade på Ikea och en vi gillade på Jysk, så nu återstår det att bestämma sig. Blir en sväng dit på söndag också och förhoppningsvis blir det även köp då.

Vi köpte annars två nya täcken
och det är så grymt skönt att slippa dela på ett, hoho. Hittade även lite annat fint;

Ramar, fast den ena tavlan har inte hittat sin plats i lägenheten än. Har inte en blekaste var den ska få sitta, så den får stå på golvet så länge.


Några fina ord som får pryda vår sovrumsvägg.


Pryder vår grymt snygga bokhylla.


Och sen denna så att man ska veta vart toaletten är liksom.
Lite svårt annars jö.


Titta mamma, nu har vi också två st. giraffer.
(Fast dina är betydligt snyggare, ska vi byta? hoho)

Jaa, det var väl det.
Mycket fina saker om jag får säga vad jag tycker och det får jag ju också, wiho.

Till middag blev det tokgod mat. Gjorde egna tortillabröd och hade på en massa gott.

Kommentarer
Postat av: mammi

ser fint ut allt ni shoppat

maten ser god ut också

kramis

2010-04-10 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback