Nu blev det svårt

Jag har bestämt mig för att läsa två 15poängs kurser samtidigt till hösten och det tror jag inte blir något problem alls. Sen idag pratade Erika om en kurs på deltid och distans som lät väldigt intressant så den bestämde jag mig för att läsa. När jag kommit hem från skolan, då får jag ett sms från Sandra som undrar om jag vill läsa en kurs med henne och den verkar också väldigt intressant och rolig. Även den var på deltid och distans. Så frågan nu är ju ifall jag orkar med att läsa fyra kurser samtidigt.. syynd att de alla ska verka så spännande då, hade ju varit lätt om de var tråkiga liksom, duuh!

Krångel krångel!

Kommentarer
Postat av: MyBeginnings

SV: Jo, det är bra med mig med. Och du har helt rätt, DET VAR ALLDELES FÖR LÄNGE SEDAN VI TRÄFFADES! Du får höra av dig nästa gång du hälsar på din familj så att man får säga hej.



Ha det bra, kusin! Kramar

Postat av: Elin

hehe vilket dilemma :p vilka kurser är det det står emellan då? Kost och prestation vet jag att Erika menade iaf :p

2010-04-13 @ 22:10:40
URL: http://elinolssson.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej :) Jag är väldigt sugen på kost och prestation men jag vet verkligen inte om jag kommer klara av det. Den andra kostkursen verkar ju rätt intensiv ändå :/

2010-04-13 @ 22:19:19
URL: http://elinolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback