Hejsanhoppsansa!

Dåligt med uppdatering nu märker jag. Glömmer hela tiden bort att bloggen inte skrivs av sig själv, hmpf.

I fredags var först P här och färgade mitt hår och fikade.
Mys mys och håret blev jag mycket nöjd med. Tråkigt att inte vara lika rödhårig, men en liten nyans av rött finns i alla fall fortfarande kvar så det gillar jag.

På eftermiddagen kom Sandra över och först masserade jag henne
och därefter blev det snack och sen top model, hihi. Mys det med! Sedan gick vi mot stan, hon hem och jag för att möta P. Strax efter sju kom även C och då gick vi hem till P. Där blev det snack och wii-spelande. Trevligt trevligt.

På lördagen mötte jag P och C på stan för lite shopping, eller ja, C skulle shoppa och det fick inte jag för mig själv. Måste spara på pengarna känner jag. Mot kvällen sen var det tänkt att de skulle komma till mig och Anders för lite spelande men det blev att vi möttes på interpool istället. Rätt skoj med biljard.

Igår åkte jag och Anders till Valbo igen för att köpa säng
och köp blev det också. Om ca två veckor får vi våra nya sängar. 180 cm kommer vi ha. Kommer ju tappa bort varandra i den, haha.

Yeye, nu är det dags för en heldag i skolan
och motivationen för det ligger på noll. Hoppas det ändras och att det blir skoj. Ska i alla fall bli skojsiskoj att träffa Erika :)

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback