Hejhejhejhejhejhejhejhejhej

Åååh, mitt humör är på topp just nu! Hallå, hur kan humöret inte vara på topp? Solen skiner och höjer humör till max! Sitter nu och väntar in att solen ska anlända på min balkong och hmm, tror faktiskt det ser lovande ut precis nu. Ska ta min tekopp och sätta mig där strax.

Igår blev det träning och det var grymt skönt eftersom det var så länge sen nu.
Gick på ett medelpass och passet i sig var väl inte det bästa. Det var för sega steg och det blev stopp hela tiden innan låten var slut. Men man får göra det bästa av situationen och hoppa hela tiden istället. Är smått chockad att jag klarade så mycket som jag gjorde igår och helt slut efter passet blev jag, lovely! Idag är träningsvärken här också, lovely det med!

Nepp nepp, nu blir det balkongen ett tag innan skolan på eftermiddagen! Ha det gott allesammans!

Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: moms

Låter skönt hjärtat

ha en bra dag

2010-04-13 @ 10:05:01
Postat av: Johanna

Detsamma mamma :)

Postat av: Elin

Härligt! :)

Solen kommer nog aldrig till min balkong :p kanske för att jag inte har någon, men även om jag skulle ha någon så skulle jag nog inte ha sol förrän sent på kvällen :/ Jag får komma och gästa din balkong någon solig dag :D

2010-04-13 @ 11:38:39
URL: http://elinolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback