Grymt mysig dag!

Idag packade vi väskan och sedan tog jag, Anders, Erika och Magnus en promenad upp till Hemlingby. Blev en långpromenad först och sedan hittade vi en grillplats där vi tände en eld och grillade korv till lunch. Grymt mysigt och grymt gott var det :) Måste vi absolut göra igen!

Sedan fyra har vi tvättat och nu lagar vi mat.
Potatis-och purjolöksoppa, yummi yummi.

Helgen har annars varit lugn.
Igårkväll gjorde vi inte så mycket, spelade lite spel och sådär. Lugnt och skönt det.

Sååååå spännande inlägg detta blev ser jag.
Men måste faktiskt tala om igen att korven vi grillade var grymt god, hihihåhåhå.

Nä nu räcker det!
Vi hööööörs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv. Jag läser ju då rätt många bloggar ;) Kissie, Blondinbella och massa fjortisbloggare, Kenza och lite andra modebloggar och så och sedan folk jag känner och vissa jag bara vet vilka det är. Tycker det är skoj att läsa, åtminstone när det inte finns så mycket att göra ;)



Mysig helg ni verkar haft :) hihi

Postat av: Elin

Sv. Jo det är skoj! :)

Ja det har varit trevligt och mysigt :) Har väl inte hittat på så mycket, men mycket bättre än att sitta hemma ensam och så var det ju väldigt längesedan som jag träffade dem också :)

2010-04-18 @ 21:03:03
URL: http://elinolssson.blogg.se/
Postat av: Körsbär

Uppdatera nudå :D

2010-04-19 @ 13:10:11

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback