DET ÄR VÅR

Imorse gick jag och Anders upp tidigt för att vi tänkt åka och simma,
men ingen av oss kände för det så det blev istället en promenad i morgonsolen. Underbart mysigt!

Därefter åkte Anders till stan för att klippa sig och sedan åka till jobbet och jag mötte upp Erika för att åka buss.
Yes, det var dagens syssla det. I en uppgift i kursen ska vi observera någonting och sedan skriva om det och vi valde att observera människor på en buss. Så där satt vi mellan Andersberg och Sätra och studerade vad människorna gjorde. Därefter fick vi en skön promenad hem. Sen blev det lunch och sen hoppa jag över till Erika och så satt vi på balkongen och pluggade. Tooookvarmt och skönt. Helt underbart! Hade lätt kunnat sitta där i bikini om jag haft en sådan på mig. Lovely!

Åh åh åh, på vår promenad såg vi en påfågelfjäril! Wiiie, är det vår då? Nä, jag anser det som vår då man sett sin första citronfjäril. Och en citronfjäril såg jag sedan när vi satt på Erikas balkong. Wiiiiiieee! Vår vår våååååår! LOVELY! Såg även två påfågelfjärilar påväg till Erika! Wiie! Och en massa tussilago och andra sorters blommor! Wiiie! Blir så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback