Dansdansdans!

Rolig timme med ragga idag. Dansen börjar sätta sig och det ska bli lite roligt att visa upp den. Idag diskuterade vi även vad vi ska ha för kläder på uppvisningen och - förbered er på skratt - vi ska ha korta shorts och KNÄSTRUMPOR! Ehh, hallå!? Roliga människor vi har i dansgruppen måste jag verkligen konstatera. Haha! Yeye, blir väl bra det med.. i hope!

På dansen gjorde vi något roligt. Vi delade upp oss i två grupper så den ena gruppen fick titta på och bestämma vem som hade bäst utstrålning och gjorde bäst ifrån sig. Hohoho, när jag dansade utsågs jag som bäst! Blev rätt chockad för det trodde jag aldrig. Kul var det i alla fall :)

Innan dansen när jag gick in i Nian så stod det två små killar där och frågade mig om jag ville köpa en majblomma, men jag tackade nej pch då säger den ena "Ha en trevlig dag". Hur gulligt som helst och väldigt oväntat. Fick lite dåligt samvete då att jag tackade nej, haha, men glad gjorde det mig i alla fall. Wiho!

Imorgon kommer Erika hit tidigt för lite plugg och sedan vid lunch drar vi iväg på ett spinningpass. Otroligt länge sen vi var på ett nu så det ska bli roligt.. och jobbigt! Hoho!

Hejhejhejhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback