Brööödbak & nya smycken

Det blev lite brödbak ändå. Slängde ihop en smet till tre limpor. Det doftar uuunderbart här hemma nu.


Har även lagat lite mat.
Rullade köttbullar och stekte i ugnen och sedan mjölkstuvade makaroner och broccoli till. Yummi yummi.

Efter frisören idag så svängde jag in på Ur&Penn och köpte lite smycken. Kunde inteeee låta bliii.

Köpte även tre stycken berlocker till mitt arband jag beställde hem.

Köpte stereon, tärningen och hjärtat. De andra följde med armbandet jag beställde via Ellos som hade någon kampanj med Hjärt&Lungfonden. På ena står det "För varje hjärtslag", den andra är symbolen för fonden och den tredje är det ett hjärtslag på. Gillar armbandet grymt mycket :) Såå deeet såå!

Kommentarer
Postat av: MyBeginnings

Åhhh, brödet ser jättegott ut! vattnas i munnen



Och jag måste säga att jag bidde kär i blixtlåsörhängena ;D Underbara jue!



Hur är det med dig, kusin?



Kram


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback