BOUNCEBOUNCEBOUNCE

Nej igår var det inte alls okej när jag vaknade. Hallå, snö? Nu? Neee, så INTE okej alls! Var inte det lättaste att cykla, slirigt och så såg jag knappt något, men fram till skolan tog jag mig i alla fall. Grymt tråkig dag i skolan, hade statistiklabb, bleeh!

Efter plugget blev det stan med Persson
där vi letade kläder inför uppvisningen som är nästa söndag. Hittade lite, men väl på dansen sen bestämde vi lite andra kläder, haha. Fast jag är mer nöjd med de nya kläderna vi ska ha, så det blir nog bra. Något komiskt är att vi endast är 6 stycken som kommer vara med på uppvisningen, haha, loosers som inte vågar vara med. Bleh på dem!

Annars igår så hjälpte jag Anders med lite papper han fått från Skatteverket. Han har fyllt i för att få reseersättning och han skulle fylla i lite kontrolluppgifter. Tog hela kvällen, haha, eftersom vi behövde beräkna och räkna ut en massa. Yeye, kvällen avslutades med Kitchen Nightmares.

Idag runt två tar jag Fanskapet och åker och hämtar upp Persson för att påbörja vår färd ner till Stockholm.
Wiho, kommer bli en så grymt bra helg! Speciellt söndagen såklart då vi ska till Globen och se BOUNCE!!!

Bild lånad från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback