SÄMST

Ja har varit lite sämst idag. Gällande pluggandet i alla fall. Har inte fått många sidor lästa. Fast funderar jag på det jag gjort idag så kanske jag inte är världssämst. Har varit i skolan och gjort grupparbete och det gick ju bra. Sedan har jag dammat i lägenheten och det är ju bra. Sedan har jag skrivit klart det jag ska säga på redovisningen på onsdag och det är ju bra. Har även lagat middag och det är ju bra. Gott var det också. Gjorde nån slags gryta med kött, svamp, broccoli och lök. Med liiis till och det var ju gott. Yupp.

Men nu tänkte jag faktiskt vara ännu bättre och lägga mig på spikmattan och glo tv. Ja och det är ju bra. Liksom.

Läjtör! (för de som inte fattar = later) Hoho, byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback