Obefintlig rubrik

Ska strax bege mig mot skolan för föreläsning. Känner noll ork för det idag, men lär väl dra dit ändå.

Sitter i alla fall nu och dunkar musik för att bli på bättre humör. Och det blir man ju garanterat. Just nu spelas Daughtrys nya album. Ohhh!!

Finns två band som jag skulle vilja se live mest av allt och det är just Daughtry (har ju i och för sig sett de en gång förut, men skulle mer än gärna se dem igen, för hur grymma är de inte?) Därefter har jag en fet önskan att få se Nickelback live! Den önskan är nog ännu större eftersom de alltid varit mina favoriter och har ju aldrig fått se dem. Oh oh oh!

Nooog om detta! Nu ska jag gör mig iordning och dra! Ha det gött, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback