Men hallå?

Ja kan lugnt säga att den här dagen inte direkt blir som man tänkt, haha.
Skulle gått på föreläsning 13-15 - 16.00, men den blev inställd av okänd anledning. Sure, det gör väl inte så mycket för mig, värre för de som åkt långt för att gå på föreläsningen och så visar det sig när de kommer fram att den är inställd. Så tråkigt för dem.

Fick även nyss ett meddelande från Ackes dansskola att raggan är inställd ikväll. Det var mindre skoj. Hade verkligen sett fram emot den. Buuuhuuuu!

Jaha.. nu då?
Dagen var liksom planerad för föreläsning och dans.

Ohhhh jag som ville dansa!!

Nä nu går jag och lägger mig...

Kommentarer
Postat av: Elin

Och jag hade precis klivit av tåget på stationen i Gävle när jag fick ett sms av Fia! Glad man blir då när de ställer in i sista sekunden. Jag kollade faktiskt på bb innan jag åkte! :( Så det var bara att vända, men jag hann bli 600 kr fattigare på den färden iaf :p

Postat av: Elin

Sv. Jo, eller Fia gjorde ju grupparbete innan så för henne var det ju inte lika surt iaf ;)



Jag köpte lås till cykeln och till min kommande förråd och sen så köpte jag ett hårvax och så fikade jag lite :) Orkade inte ta samma tåg tillbaka på en gång så jag gick på stan en sväng :)

2009-09-03 @ 16:33:33
URL: http://elinolssson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej såg på designadinblogg att du hade problem med att profilbilden inte kommer fram, har samma problem själv. Nu när du har profilbild, hur lyckades du få fram den igen?

Tacksam för svar. :)

2009-09-03 @ 21:53:23
URL: http://metalizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback