Klädd för regn - då kommer solen

Skulle ta mig en tur till ica maxi för att handla lite. Tittar ut genom fönstret och det regnar. Ah men lugnt, tänker jag, bara att sätta på sig regnjacka, regnbyxor och stövlar. Går ut genom porten och vad får man se då? Jo solen såklart! Och regnar gör det inte heller. Haha så typiskt.
Jaja, bara att traska upp igen och ta av sig regnbyxorna. Behöll jackan och stövlarna på för säkerhetens skull, hoho. Men icke kom det nå regn heller.

Hoho, vädergudarna är bra roliga dom.

Nä, nu ska jag börja packa tänkte jag. Vi hörs, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men åh vad dåligt, tack så mycket iaf. :D

Postat av: Elin

Ja det funkade. :)

2009-09-04 @ 18:55:43
URL: http://metalizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback