Har det varit helg?

Känns inte direkt som att det varit någon helg. Har visserligen tagit det lite lugnt ibland och så var vi ju en sväng till en pub i lördags. Men har ändå inte riktigt kunnat koppla av och njutit av helgen, pluggandet har hela tiden legat i bakhuvudet. Riktigt tråk det måste jag säga.

Tog en liten break nu för att skriva här, men annars sitter jag och pluggar för fullt. Skrivit klart en uppgift för idag och en för imorgon och nu ska jag fortsätta med läsandet. Påbörjat nästa bok inför tentan. Suck suck suck.

Känner just nu att jag vill har vinter och jullov. Det vore underbart. Längtar efter att få spendera några dagar uppe i stugan. Oh underbara och mysiga stugen. Vore det inte lovely med vinter nu va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback