Falun tur och retur

Idag har jag besökt Falun. Blev väl ett besök på ca 2 timmar, hoho. Var på en efterkoll för mina allergier. Gick något fortare den här gången. Var klar där vid halv tio och halv tio skulle besöket börja egentligen. Flyt! Hann då med nästa tåg hem, flyt! Så var hemma strax efter 12. Sköönt och flyyyt! Därefter blev det lunch och sedan promenad med Erika. Vi gick runt och plåtade lite till en foto-uppgift vi har i nya kursen. Lite kul faktiskt :)

Ja, vad har man annars gjort idag då?
Jo, diskat och vikt tvätt. Tjoohoo, så roligt! Och nu ska jag laga mat och koka sylt. Idag blir det päänkäjks och blåbärssylt, wiho!

Ikväll är planen.. ja gissa?
Kan det vara bästa tv-kvällen eller vaaad? Idol, The Mentalist och Hell's Kitchen. Typ lovely, or what?

Jaaa, jaaa, jag måste väl börja med maten antar jag för magen skriiiiker!

Ja, bye bye då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback