En liten update kanske?

Ja det får bli en rätt liten, för jag måste strax återgå till läsandet.

Helgen som var så blev det som sagt Stockholm, med Erika, Fia, Sandra och Elin. Var mestadels riktigt skoj. Blev lite shopping på lördagen och spelkväll sedan. På söndagen bar det av till Djurgården för en dag på Gröna Lund. Där kan vi snacka skoj, oh oh oh. Vi åkte nog det mesta, till och med den nya, Insane. Och ja den var.. insane! Insane, men alldeles för kort. Vi var även inne i spökhuset. Haha, hann knappt gå in där förens man blev rädd. Vi klängde på varandra och ingen ville gå varken först eller sist, haha.

Det var väl i stort sätt helgen det.

Idag har jag varit och hämtat Fanskapet (Anders bil) från verkstaden så nu funkar den. Hur länge, ja det vet man väl aldrig. Det återstår att se, hoho.

Nä nu kallar böckerna på mig. Ujujuj, inge roligt alls måste jag säga. Kursen är intressant och de flesta böckerna likaså, men när man har pressen att man måste läsa så mycket och komma ihåg allt.. nej då blir det inge roligt alls. Buhu för det.

Yeye, talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Elin

Förlåt :(


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback