Doobidooaa

Har varit uppe sen halv sju nu och tvättat. Blev precis klar. Skönt att ha det avklarat.
Och nu sitter jag och glor på days of our lives. Kass serie med usla skådespelare, men ändå är jag fast. Det är skumt, så något bra måste det ju vara med den.

Yeye.

Har väl lite att göra idag känner jag, så blir till att sätta igång när serien är slut.
Måste läsa en del (eller egentligen massor), handla lite, diska och så packa.

Ikväll så bär det av till Stockholm med Erika, Fia, Sandra och Elin. Nog för att Stockholm inte är värsta jippi-stället att åka till, men ska bli skoj att hitta på någonting tillsammans :) Så lär bli bra i huvudstaden också, haha. Imorgon blir det nog en tripp in till stan och shoppa och på kvällen sen får vi se vad som händer. På söndagen tror jag det blir Grönan, om vädret är okej då. Blir nog riktigt skoj :)

Tjooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback