Äsch, glömmer alltid rubriken! (detta fält måste fyllas i)

Tudiluu!

Nu är man pigg, glad och nyduschad!

Började dagen på gymmet med Erika. Klockan kvart i åtta var vi där och det blev ca 2 timmar. Wiho, känns grymt bra. Har gymmat 3 gånger den här veckan, dans igår och så blir det step på söndag.. lovely!

Ikväll är det tänkt att vi ska till heartbreak och festa loss. Jag, Anders, Anders kompis?, Fia, Sandra och Sandras kille. Ska bli grymt kul faktiskt!

Nu vet jag dock inte alls vad jag ska hitta på. Kanske ska göra något extremt roligt, som till exempel diska. Ohooo, ja låter som en grym idé! Jag är grym jag!

Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: mams

du är grym du

2009-09-25 @ 13:58:53
Postat av: Johanna

du är grymmare :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback