Vips, så var det måndag igen!

Såg nu att mitt inlägg jag skrev från tåget igår aldrig kom upp. Jag undrar vart det tog vägen. Ligger väl antagligen och underhåller någon rolig prick ute i cyper-rymden.

I helgen var jag som sagt hemma i Stockholmo
och firade pappa som fyllde år och det var mycket trevligt! Tråkigt att helgen ska gå så fort bara. Vips, så var det måndag igen ja!

Idag gick jag upp tidigt för att plugga
inför testet idag, men tror ni jag öppnat boken ännu? Nej såklart inte! Finns ju så mycket annat roligt att göra. Ja, som att till exempel skriva här.

Skola mellan 13.15-16.30 idag då, sedan vid 17 står dans på schemat. Otroligt skoj ska det bli! Ragga ragga ragga!!

Nog från mig! Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback