Update - triggerpunktsutbildning + lägenhetsvisning

Någon kanske är intresserad av hur det gick på triggerpunktsutbildningen i helgen?
Det var i alla fall intressant och lärorikt, men långt ifrån lika kul och skönt som den förra massageutbildningen. Eftersom man vi triggerpunktsbehandlingar trycker och klämmer för att få bort triggerpunkter/knutar så blir det mesta rätt smärtsamt. Men samtidigt är det såklart skönt att få bort triggerpunkter från musklerna. Dock var det rätt svårt till en början att hitta dem, men man lärde sig hyfsat sedan i alla fall. Grymt bra lärare hade vi, samma som förra utbildningen. Mer pedagogisk person får man leta länge efter. Dessutom är det så grymt kul när en lärare verkligen brinner för det han/hon gör och tycker att det är grymt skoj att lära ut!



För en stund sedan var jag
(och snälla Erika följde med :)) och kollade på en lägenhet som möjligtvis, förhoppningsvis kanske blir min och Anders i januari. Den var riktigt fin och fräsch och hallå, dubbelt så stor som vi har nu?! Kan inte bli mycket bättre då. Det enda jag kommenterade var fondväggen i vardagsrummet, haha, den var lite fylsnygg sådär. Brun med nå mönster i. Det är ju inte akut att få bort den, för så ful var den inte, men vore roligt med någon annan där.

Japp, det var väl det jag hade att komma med! Nu måste jag sätta igång med pluggandet igen så ha det gött allesammans! Tjohejhejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback