Typ no ork liksom!

Sitter och funderar på middagen och hoppas på att den lagas av sig själv. Disken får gärna ta hand om sig själv också. Jag är hungrig, men jag orkar inte börja med maten.

Idag då? Var i skolan och redovisade vår fotouppgift och det gick väl helt okej. Sedan var jag, Erika och Camilla en sväng och övade inför testledarcyklingsskiten. Tror jag har greppat hur man ska göra med det mesta i alla fall. Har tenta och praktiskt prov på det på måndag så får hålla tummarna för att det går bra då.

Därefter har jag inte gjort speciellt mycket. Har skrivit lite på fallbeskrivningen och gluttat senaste avsnittet av desperata. Helt in love med den serien! Så grymt bra!

Annars så har jag suttit i en timme med att försöka få tag i en person från Gavlegårdarna. Skulle fråga lite om uppsägningstid på vår lägenhet och så vidare. Fick tag i henne tillslut och var lättad när jag la på att vi slipper betala dubbla hyror! Ja, och som det ser ut nu så verkar det som att vi får lägenheten! Han/hon som stod först i kön hade tydligen tackat nej och vilka står som 2a i kön då? Jo vi! Typ lovely! Går allt som det ska så flyttar vi till en 2a den 1a januari! Wiiie! Tycker den är riktigt fin och det bästa är nog att den är dubbelt så stor än vad vi har nu!

Längtar tills på fredag
då jag åker hem till stockarnas holm för att träffa familjen och fira pappisen som fyller på lördagen! Me like!

Nääääää, men man kanske måste ta och laga lite mat då! Fy tusan vad tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Papsi

Kuligt med lägenheten.

2009-10-21 @ 21:24:42
Postat av: Johanna

Ja verkligen :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback