Roses


Fick en bukett med tokfina rosa rosor av pappa i torsdags! Tack pappa <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv. Jag tror jag har frågat en gång till iaf. Men det är svårt att hänga på när jag inte vet när ni ska träna och jag kan väl inte boka och så innan jag fixat kort och så?

Jag får ju aldrig upp några hyllor så jag vet inte när jag kommer i ordning :/ Vågar inte prova på något själv heller :p Pappa har aldrig tid att komma hit och Sebastian "glömmer" alltid att ta med sig borr, skruvdragare och plugg, då blir jag lite ledsen :( vill ju få i ordning ju! :p Men man kan ju alltid hyra en snickare ;)

Postat av: Elin

Sv. Jag tror jag har frågat en gång till iaf. Men det är svårt att hänga på när jag inte vet när ni ska träna och jag kan väl inte boka och så innan jag fixat kort och så?

Jag får ju aldrig upp några hyllor så jag vet inte när jag kommer i ordning :/ Vågar inte prova på något själv heller :p Pappa har aldrig tid att komma hit och Sebastian "glömmer" alltid att ta med sig borr, skruvdragare och plugg, då blir jag lite ledsen :( vill ju få i ordning ju! :p Men man kan ju alltid hyra en snickare ;)

2009-10-17 @ 21:03:41
URL: http://elinolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback