Regn regn regn

Riktigt tråkväder idag, men det gör absolut ingenting. Eller jo möjligvis lite eftersom vi ska ta oss till skolan en sväng efter lunch för att hämta ut en tenta. Men därefter gör det ingenting om det regnar eftersom jag och Erika ska kolla film. Då är det ju perfekt filmväder!

Igår kom papi förbi, han hade varit på nå möte med Gävle kommun. Så vi fikade, pratade och tog en promenad. OCH spelade yatzy (och jag vann alla 3 gånger, hoho). Riktigt mysigt att träffa min bästa pappis :) <3

Nu måste jag sätta igång med pluggandet, wihoo!
Bajjbajj!

Kommentarer
Postat av: Papsi

bara tur å så var jag trött efter att ha åkt bil länge....

2009-10-16 @ 10:01:01
Postat av: Johanna

vi säger så va ;)

Postat av: Papsi

å så va det skittärningar och ett ojämnt bord oxå!

2009-10-16 @ 13:00:02
Postat av: sandra

mysigt med film! :)

2009-10-16 @ 14:45:59
Postat av: Johanna

Papsi, haha du är för rolig du ;) erkänn att din dotter slog dig i yatzy.. hela TRE GÅNGER ;)



sandra, aa riktigt mysigt, perfa väder för det liksom :)

2009-10-16 @ 15:27:00
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback