Ouff, I'm alive!

Äntligen har förkylningen vänt och jag mår mycket bättre. Har haft feber och lite annat sånt där mysigt ni vet. Nu vill jag bli helt frisk så man får återgå till träningen. Gymmet saknar mig liksom!

Idag då?
Jo då sågs vi tidigt för grupparbete och ja, var väl den mest framgångsrika dagen i alla fall. Klara med två arbeten. Måste bara säga att vissa inte alls är gjorda för att arbeta i grupp. Ni vet dom dära som inte gör någonting eller dom dära som inte lyssnar på vad andra har att säga. Ja, ni vet dom dära! Jao!

Nu har jag precis diskat och städat lite smått i lägenheten. Packat har jag gjort också och nu väntar jag bara på att klockan ska rulla på så att Anders kommer hem och familjen kommer hit så vi kan åka vidare upp till stugan. Oh, ska bli så himla härligt att komma iväg. Håller tummarna för lite snö också, hihihoho!

Nä man lär väl kanske ta och laga någon mat också
.. pänkäjks it is!

Ha en bra helg allesammans! Tjoohejhejhejhejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback